Friday, April 30, 2010

HDR oh HDR..

aku mmg dulu suke uat HDR nie..tp start dah mule kerja nie and lappy
masuk virus sume photoshop aku pon kene download balik..huhuh
soo ade la jgak picture yang dulu aku uat HDR..ada lagi dalam simpanan..
semalam punye semalam punye semalam kot..ade la sorg bro nie..
nama dia DARK ALCAPONE..haha dia expect dalam edit2 pic nie..
even dia asyik cakap dia xleh expect..but aku rase dah over expect kot..
dia bgtau aku sebab ape org edit pic HDR nmpak lagi power and cunn..
sebab depa sume pakai HDR PHOTOMATIX..aku punyela dok download benda alah 2..
nak la try gune kot2 boleh la saing depa sume uat HDR lawa2..
last2..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HARAMMMM..aku tatau gune laaaaaa...hahah uat nyemak file jer..haha
then aku tunjuk la bro DANK ALCAPONE 2 pic HDR aku..yang ala2 ape ntah
dia kate..try uat hari2..wahh 1st time ade jugak org nak tegur aku kan..
huhuh..even xdelah rapat sgt ngan bro DANK ALCAPONE 2..tp okela dia nak jugak
tegur aku selain dr photographer yang laen..harammm nak nyembang pon uat bodo..
pastu..semalam aku suh AYEQ..carikkan link tuk aku download photoshop..haha
dia tanye aku nak yang cs123456789..haha siott jer..aku cakap la aku nak CS5..
THEN..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dia bole kater..kau dah khatam ker CS yang dulu2..haha siottt..
yelaa AYEQ aku nak cs4 pon oke la..then dia bg la link..mule2 xleh bukak..
aku mara2 a dia asal x leh bukak nie..then dia kate..aku boleh jer asal ang nya x leh..line
mcm TAIK kot..kuangjaq betol AYEQ nie..haha
xpe2 aku try last2 leh download..haaaa best gilerr laa..
pastu dah download nak try edit..dah lupee..
aduhhh sengal betul la aku..aku try bukak SIFOO.COM..
last2..
.
.
.
.
.
.
.
.
under maintenance lak..huhuhuhuh laaa..baru semangat nak mulekan
aktiviti lame aku..huhu apelaaa..sengall..
malam 2 chat ngan bro DANK ALCAPONE..
aku tanye dia mcm ne nak uat HDR dah lupe..dia bgtau lau nak senang
gune CS5..alaaa nyesal aku x suh AYEQ carikkan CS5..huhu
then dia kater belajar la uat hari2..insyallah oke nyer..haha
baeklah bro DANK ALCAPONE..
setiap hari saya akan dating dengan PHOTOSHOP..
heheh..moga jodoh saya akan panjang dengan PHOTOSHOP..hehe

haaa..nielah photo HDR aku yang pertama..xmenjadik punn huhu..


nie yang the 2nd pic aku buat..hehe CEASEDWAR @RTW9..nie maybe nampak oke skit kot..
sooo wat u say??


No comments:

menggedik mengKLIL

Hit Counters