Tuesday, May 18, 2010

anugerah dari blog ke blog..

assalamualaikum jumpe kembali di lembaran baru..cewahhh..
hiks..tadik aku singgah menyinggah kat blog orang..
and ternampak diah(bulan) nyer blog..
so dia bg aku AWARD..
cewah..
tanx diahhh..
xsangka nama anna di sebut 1st lak 2..
malu*_*'
heeehee

SYARAT2nyer ADALAH : tell 7 things about us .. xkesah story psal ape2 pon..


oke..lets begin with..ummm
wait wait..
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.

.

.

1st things..

XSUKE DIPAKSA..
yer mmg betol aku nie jenis x suke dipakse..
bahkan org suruh aku..
push2 aku..
aku lagi xnak buat..
tatau kenapa..
mmg aku nie jenis keras kepala..
kadang2 aku pernah x pergi kelas
untuk sem 3..
banyak kali sebab aku..
xsuke lecturer tue..
and aku x suke kene pakse dengan dia..
(jangan tiru macam saya)
tp aku mmg berslh dalam hal nie..
ape2pon aku tetap dapat credit dalam subject dia..
mungkin dah rezeki aku..
mmg aku nie XSUKE DIPAKSA..

2nd THIngs

ADDICT TOO MUCH ABOUT ART AND MUSIC
aku maybe la dilahirkan untuk kearah bidang kesenian
dan cenderung ke arah music..
semua lagu aku tau(bukan aku nk bangga tp cube tanye mat jep)heehe
then aku suke sangat tgok arts painting or
photography and edit picture especially HDR 2..
pehh aku pon tgah belajar sampai aku
nak tahap pencapaian aku yang maximum..
impian aku tinggi dalam bidang nie..
doa2kanlah ek..
maybe aku ade jodoh dalam bidang nie..
yela..
mane x nyer..
jodoh aku(bakal suami aku)
pon musician..
op coz anak2 aku nanti..heeehe



3rd things

AMAT OBSES DALAM MAKEUP TOOLS
seriusly aku nie penggemar makeup..
tp x suke sgt pakai lipstick..
foundation..blusher..mascara..
and most important kalau xde benda nie
bole matiii oo..
iaitu..my EYELINEAR..
im nothing without EYELINEAR..
yes mmg pon..
EYELINEAR tue dah mcm sebahagian dr idup aku..
suka sgt2..
suke suke suke..
plss lau nak bg hadiah make up..
bgla EYELINEAR kat aku ek..wahhh
mintak lak..heehe




4th things


SETIA
yup aku sgt SETIA pada yang satu..
aku xpernah berlaku selingkuh dengan pasangan aku..
sebab aku x suke
aku akan terkena balik bila aku curang dengan org yang aku sayang
aku jugak selalu SETIA tunggu member2 aku yg selalu
lambat dtg bile hang out same2..
aku jugak SETIA tunggu bus yang x kunjung tiba wpon da dekat sejam aku tgu
aku juga SETIA duduk di rumah aku
dr keluar xtentu pasal dan habiskan duit aku
aku juga SETIA pada ALLAH
wpon terkadang aku lupa2 juga membuat segala amalanya..
aku juga SETIA menunggu org laen datang kerja pagi2..wpon aku jer yang selalu
dtg awal..sampai tertido2 tgu dorg dtg..hiksss
aku juga SETIA menunggu..
orang yang aku SAYANG untuk masuk meminang dengan aku..
wpon aku dengan dia
terpisah di antara lautan dan daratan..
aku SETIA menanti dia..
wpon mengambil masa agak lama..
xpe aku SETIA..

s


5th things

NOH FAIZAL
ni sure ade teman2 rapat aku dah tau..
aku mmg addict sgt dengan depa 2 org 2..
hiksss..
yelaaa
dorg pon ade suara sedap..
bakat yang extraordinary..
kiranye lengkaplah package sebagai penghibur 2..
aku mmg DIE HARD FAN dorg
cuma belum sempat nak jumpe face to face..
tp insyallah
satu hari nnti
akan ku pampangkan korg dengan gambar yang dihiasi
aku dan 2 ORG di atas 2..heeehe


6th things

CHAR KUEW TEOW NASI TOMATO
aku mmg suke sangat char kuew teow..mane2 pg lau ade char kuew teow..
gerenti aku beli and rase..
even hasilnya x seindah rupa tukang masak..heeeehe
tp xpe..
janji aku puas rasa CHAR KUEW TEOW tue..
NASI TOMATO yg plg sedap
time mak aku buat..
aku mmg yang akan makan
dengan sambal udang
pastu dengan kentang goreng and
papadom..
heeehe
mmg sedap ahhhh
mak aku masak the best kotttt..
so lau korg nak belanje aku..
belanje la 2 makanan di atas..heeehe



7th things

MASALAH KAU MASALAH AKU JUGAK
lastly..yang korg kene tau..
aku niee mmg sgt CARE dengan keadaan and org di sekeliling aku..
aku akan bg the best service(bukan service laen oke..service halal punye)
means nasihat dorongan
untuk member2 or org2 yang nak khidmat and pandangan nasihat aku
aku akan cube sedaya upaya tolong dorg dr dorg akan buat
perkara2 diluar jangkaan..
yela org tengah emosi x stabil kan..
um ntahla
aku suke bg org bahagia senang and x ada masalah
wpon masalah aku pon terkadang x selesai..
bukan apa..
aku nak org laen bahagia appy
barulah aku appy..






so sekian sahaja kisah daku untuk AWARD inie..

aku nak pass kan AWARD ini dekat..

  1. KAK DHIA
  2. TEHA
  3. KAL
  4. IJAI
  5. NICK IRFAN
  6. CIKGU EPA

OKEim doneee...


annajeff

3 comments:

Anonymous said...

wa.. cpt btl dia update. hehe... bgs2

annajeff said...

hehehe ye diah..
sentiasa up to date cewahhh

Unknown said...

kak dh jwb dh tag ni bru check td... hehe sory yer... klu ade lagi kasi lagi tau! :)

menggedik mengKLIL

Hit Counters