Wednesday, May 19, 2010

meminta sedikit pandangan kalian..heeee

salam..harinie..aku penat sgt..
kat ofis banyak sgt tender masuk..
tatau la aku kene tambah lagi satu tangan tuk siapkan sume keje aku 2..
aihhhhh huhuhu
ummm tp dlm kepala otak aku nie asyik dok
ingat gaji biler masuk
then nak beli fon..



fon

fon

fon

fon

fon





hahhahaa













maybelaa..


















aku nak tukar fon

































sony ericsson..
maybe W705,W395,or G705..







nie W705..
oke x nie?


atau
yang ini







nie W395..lawa jugak an..





lastly

yang ini..








nie G705..



SO KORG RASE MANE SATU YANG BEST DIANTARA
YANG AKU SENARAI KAN?
NEED UR OPINIENT PLEASE...


annajeff

6 comments:

dhian_cooper said...

im currently using G705.. his hp.. bru 1 mggu gne. xbyk function.

tp besh jugak :P
gmbr cantik glewww~!
music lg cantik~~ eyh! sedap.
slide :)

*tp akk agk kekok gne ni sbb hp akk yg kat die tu nokia 5800.. agak lain kn application die..

annajeff said...

yeker kak..tatau la nak beli yg mane..huhuhuhu

Anonymous said...

ala anna..
diah xbpe suke SE sbnrnye
dlm otk dk ingt iphone 3g2 je
tp bg diah yg 1st 2 ok
tp slide2 ni elok2 ni
lcd die mdh rosak, xleh gns2
tp bg diah, nk hset, diah suke sound best, pic ok & screen bsr. tp skrg2nye ad la blth, on9, memory card pn lg bsr lg best(2 klu dpt la, haha)

annajeff said...

wahh tanx diah..
rase nak beli yg 1st..
tu jugak sebab dia latest kan..
pastu walkman fon and memory dia pon besar..heee
leh gaban2 dengar lagu..heeehe

Umi Nazrah said...

naz prefer the 1st one ngn the last one..in the middle tu naz dok guna skang..tp ada byk gak function dia yg xbgus..cm xda shortcut key..nk baca msg kena wat manual g ke inbox..

annajeff said...

oke naz..
tq 4 ur advice..
tgah dilemma lagi actually..hehhee

menggedik mengKLIL

Hit Counters