Tuesday, January 10, 2012

bakal kahwin?

Assalamualaikum..hari ni 901 haha btw yeahh ANWAR IBRAHIM sudah dibebaskan..aku no komen..tp aku still terkejot camne dia boleh dibebaskan..kalau dia bersalah tp dia dibebaskan kat dunia nie..di akhirat menanti! so kite buat rileks jerla..tapayah nak kecoh2 perhimpunan sana sini kan..
chopppppp
actually bukan itu sebenarnya topik tuk aku garapkan harini..
abaikan tentang 901..


Hero aku semakin hari semakin ligat cakap pasal kahwin!kahwin!
pheewwww..
actually aku pon teruja bila dia cakap dia nak bawak mak dia mai umah aku tahun ni..tuk merisik and bincang pasal tarikh..
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
degup2 mak nok!!
HAHAHAHAHA


Aku cuma berdoa dan berharap..
kalau jodoh aku nak kawen dah sampai..
aku x kan tolak..
aku akan terima my HERO
sebab dia dah menyempurnakan hidup aku 
yang selama ney terumbang ambing 
kurang kasih sayang..
and yeahhh


thank you HERO
kau memang HERO AKU LAH!!


weh HERO..aku tunggu mak kau datang tau!!
kalau mak kau tak datang..
mak orang laen datang rumah aku..
HAHAHAH
(gurauan berkasih...eiuuu tak kuasa mak)
HEHE



eh eh maen cuit cuit lak dorang neyh!! hahaha *Doakan kami u ols!





No comments:

menggedik mengKLIL

Hit Counters