Monday, May 17, 2010

gedik SIOT..

perlu ker aku panggil dia gedik?
sebab dia lelaki..
lebih kurang la kot..

lelaki pon leh gedik jugak sumtimes..
dia mcm giler talak jer pon ade..
nak


F


U

C

K



kat aku lak..
ingat dia ba
gus ker..
selama nie
aku da bg kasih sayang kat dia..
bg dia mcm2..
korbankan masa wang ringgit kat dia..
dia baling aku taikkk..
aku xpernah kacau idop dia..
lepas aku clash aku xperna nak kutuk2 dia..
dia leh lak bantai kutuk aku..
aku diam kan aje mule2..



diam


diam


diam

diam


dia
m

diam


diam


diam..




tp sampai biler? aku pon ade perasaan..
plz respect my privacy and my beloved frenz also my love.
sorry lau aku perna uat kesalahan kat kau ker..
aku dah mintak maaf..
kau pon perna cakap..
maafkan and buang sume kenangan and kesalahan antara kiter..
so y u mix up and 'kecoh2' like HELL..
plzzzz jangan carik masalah dengan aku..
aku x kan penah dendam ngan kau..

sebab aku tau segala ape yang kau buat kat aku dulu..
kau x pernah ikhlas..
aku percaya ALLAH maha mengetahui
maha adil
hukum karma sentiasa ade..
ingat.. xselalunyer kau kat atas..
aku cuma ingat k
an ajer..
jangan menyesal dikemudian hari..

and aku harap ALLAH berikan petunjuk
ke jalan yang benar untuk kau..

AMIIINNN..






annajeff



No comments:

menggedik mengKLIL

Hit Counters